srijeda, 4. rujna 2013.

Afrodita Hydra Thermal hranjiva hidratantna krema

 
Već sam davno potrošila ovu kremu, sad planiram opet kupovinu iste. Afrodita Hydra Thermal hranjiva hidratantna krema spasila je moju isušenu kožu. T-zona mi je inače suha, ali tijekom hladnih zimskih dana jako se peruta, a koristeći ovu kremu primjetila sam razliku u samo nekoliko dana. Koža se prestala perutat, bila je zaglađena, nahranjena.
 
 
 
 
 
Što Afrodita kaže?!
24h Hranjiva hidratantna njega predstavlja jedinstveni koncept hidratacije kože: jedinstvena prirodna mineralna voda s dodanom snagom 100% prirodne hijaluronske kiseline omogućuje intenzivno prenošenje vlage u kožu i njeno raspršivanje u dublje slojeve. Kakao maslac, karite maslac i ulje končare hrane i njeguju čak i vrlo isušenu, dehidriranu kožu. Rezultat: neposredna "ekstremna" hidratacija i bogata njega s dugoročnim rezultatima: povećana napetost kože + meka, njegovana koža zdravog izgleda.

 
Ja se s ovim slažem, jer mi je koža zaista bila nahranjena, hidratizirana, zaglađena. Isprobala sam razne kreme, i skuplje i jeftinije ali ova mi savršeno odgovara, tako da uskoro kupujem opet ovu kremu.
 
Ova krema dolazi u pakiranju od 50 ml u čvrstoj, plastičnoj ambalaži. Miris je ugodan, osvježavajuć. Tekstura kreme je malo gušća, ali sasvim dobro se razmazuje te ostavlja lice izuzetno meko na dodir. Potrebno je neko vrijeme da se krema potpuno upije.  Krema ne sadrži parafine, parabene i silikone, može se koristiti za dnevnu i noćnu njegu.


 
 
Sastojci, ako koga zanima:
Aqua, Dicaprylyl Ether, Sorbitan Isostearate, Hydrogenated Castor Oil, Ceresin, Cera Alba, Cetearyl Ethylhexanoate, Limnanthes Alba Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil, Polyglyceryl-2 Dipolyhidroxystearate, Dicaprylyl Carbonate, Hydrogenated Polyisobutene, Hydrogenated Polydecene, Hydrogenated C6-14 Olefin Polymers, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Butter, Ricinus Communis seed Oil, Copernica Cerifera Cera, Polyglyceryl-3 Diisotearate, Magnesium Sulfate, Panthenol, Sodium Hyaluronate,  Beta-Glucan, Benzoic Acid, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate.
 
 
 
 
Koju vi kremu koristite?! Imate kakvu dobru preporuku za suhu kožu?!
 

 Thank you for reading!

Keep On Smiling & be happy!:)

Nema komentara:

Objavi komentar

Let me know if you have comments, suggestions,any idea, all for the purpose of improving this site.
Thank you for sharing your opinions with me. I appreciate it a lot.