petak, 6. rujna 2013.

Garnier Moisture Match

Garnier moisture match - nova generacija za 24-satnu hidrataciju po mjeri svake kože. Postoje četiri vrste kreme: za mješovitu i masnu kožu, normalnu do suhu, suhu do jako suhu i kožu bez sjaja.
Ja sam uzela kremu namjenjenu normalnoj do suhoj koži. Krema dolazi u pakiranju od 50 ml. u plavoj tubici, cijena je 50 kn, ne sadrži parabene.






Tekstura kreme je gel-krema, lagana je, osvježavajuća, lako je razmaziva, sadrži ekstrakt plavog lotosa. Miris je blag, svjež.
 
Za ljetne dane krema je savršena,iako za hladnije dane ne bi mi bila dovoljna, samo sam nju koristila svakodnevno nakon čišćenja lica, koža je cijeli dan  hidratizirana, i  odlična je kao podloga za make up.



 
 

Za moju suhu kožu ova krema mi više odgovara  za ove ljetne dane od one kreme namijenjene suhoj do vrlo suhoj koži (probala sam i nju), make up savršeno sjeda na nju. Krema je odlična za one s normalnom, suhom pa i vrlo suhom kožom (jer je moja inače dosta suha).
 
 
 
 
Kod kreme mi se najviše sviđa jer zaista hidratizira kožu i jer make up savršeno sjeda na nju.
 
 
 
Jeste li isprobale neku od ovih krema Garnier moisture match? Kakvi su vaši dojmovi?!


Thank you for reading!

Keep On Smiling & be happy!:)

2 komentara:

  1. Probala sam uzorak roze i čini mi se da je dobra (ipak je to samo uzorak) i baš kao što si napisala dobra je kao podloga za make up :)

    OdgovoriIzbriši

Let me know if you have comments, suggestions,any idea, all for the purpose of improving this site.
Thank you for sharing your opinions with me. I appreciate it a lot.