ponedjeljak, 23. prosinca 2013.

Lip Care

Usne trebaju njegu kao i lice. Njega usana je bitna tokom cijele godine, a posebno zimi.
Kod njege usana je važno obavljati povremeno piling.
 
Piling koji je posebno namijenjen usnama može se kupiti, razni brendovi imaju takve pilinge.
Također vrlo jednostavno sami možete napraviti piling.
 
Vrlo je jednostavno, treba vam:
  • šećer (otprilike 1 žlica)
  • ulje (maslinovo, kokosovo ili neko drugo, također 1 žlica)
  • med
Šećer i ulje dobro izmiješati, dodati malo meda da sve poveže. Smjesa treba biti gusta, ne smije se razlijevati. Napravljenu smjesu nanijeti na usne laganim kružnim pokretima da se uklone mrtve stanice kože.


Također, piling se može obavljati običnom  četkicom za zube. Laganim kružnim pokretima s četkicom prijeći po usnama. Ja najčešće i koristim četkicu za piling usana, a povremeno napravim i ovu smjesu sa šećerom, uljem i medom.
 
Nakon pilinga treba nanijeti neki balzam. tj.balzam treba svakodnevno koristiti kako bi spriječili ispucane i suhe usne. Ja koristim Melem. Prestala sam kupovati razne balzame za usne, labela i sl. jer mi baš i nisu pomagala, uvijek bi s vremena na vrijeme moje usne bile suhe, jednostavno ni jedan balazam nije mi bio dovoljan da održava  moje usne nahranjenima.
Melem je jedina stvar koju koristim već godinama, svakodnevno za usne. Od tad moje su usne u odličnom stanju. Nema više ispucalosti, dehidriranosti, samo njegovane usne. :)

 
Na njegovanim usnama svaki ruž izgleda lijepo.
 
P.S. Ne zaboravite prije svakog nanošenja ruža ili olovke prvo  nanijeti balzam na usne.
 
 
Kako vam se sviđa moj način njege usana?! Kako vi njegujete usne?!

2 komentara:

  1. Ja trenutno isprobavam od la roche posaya cicaplast balzam i melem koristim pod obavezno kao i ti :) a usnice pilingiram lushevim popcorn pilingom kojeg sam ulovila na snizenju u 1.mjesecu za nekih 20tak kuna a inace je 70 ili vise i bas mi se svida. sad ce opet uskoro neki lush popusti nadam se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala nikakav piling, osim ovog kojeg sama napravim ;) uvijek radije kupim nesto drugo :D

      Izbriši

Let me know if you have comments, suggestions,any idea, all for the purpose of improving this site.
Thank you for sharing your opinions with me. I appreciate it a lot.