petak, 9. studenoga 2012.

Healthy and beautiful nails

Za sve one koji imaju lomljive, tanke nokte, nokte koji se listaju, evo par savjeta kako da oni budu lijepi i zdravi. Ne kupujte učvršćivače za nokte i slično jer vam vjerojatno neće pomoći, meni nije. Ne mijenjajte prečesto lak na noktima, jer tad stalno koristite odstranjivač laka koji, ako se pretjerano koristi uništava i ovako krhke nokte (sretni su oni koji jednostavno imaju čvrste nokte). Kad god počnem  previše koristiti odstranjivač laka, nokti mi oslabe, počnu se listat, i tad jednostavno moram prestat išta stavljat na nokte osim Melema. Nokte mažite kremom Melem, svaki dan, svaku večer prije spavanja, tijekom dana kad se sjetite, ali ne lakirajte neko vrijeme nokte, nakon nekog vremena nokti će se oporaviti i postat će jači. Tad, ako želite lakirajte nokte, ali svakako izbjegavajte prečestu uporabu odstranjivača laka, kako bi to što više smanjili koristite lakove koji su dugotrajniji, ja preporučam Eveline lakove, cijena je prihvatljiva (oko 16kn) i dugo traju.


2 komentara:

  1. super review :)
    pratim te preko GFC-a :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post :)
    Mogla bih malo ovo da isprobam, ja imam uzasno slabe nokte a svaki cas ih mackam i skidam lak pa opet mackam :) Ne znam dal ovu kremu mogu naci u Bg ali snaci cu se vec nekako :*
    hvala na poseti, i ja tebe pratim... Svidja mi se blog <3

    OdgovoriIzbriši

Let me know if you have comments, suggestions,any idea, all for the purpose of improving this site.
Thank you for sharing your opinions with me. I appreciate it a lot.