utorak, 9. srpnja 2013.

Molitva

Molitva je razgovor s Bogom. Jednostavnim riječima ispričaš Bogu sve što te muči, sve zbog čega si sretan, i u tišini osluškuješ svoje srce, misli, što ti govore?! E to ti Bog odgovara. Samo treba obratiti pažnju na te božje znakove. Ne treba nabrajati dobro poznate molitve bezveze,a ne razmišljati o tome ,onda je  bolje svojim riječima u miru reći sve što ti leži na srcu i čekati odgovor koji će sigurno doći. Molitva je i svaka rečenica ili misao koju često vrtimo u umu, npr.
  • 'Danas sam sretan',
  • 'Ja sam smiren',
  • 'Mirno ću spavati i probuditi se svjež i odmoran'.
Nakon takvih molitvi, ili mantri, zovite to kako hoćete, kratkih, čovjek se zaista bolje osjeća.  Provjereno djeluje.


Nema komentara:

Objavi komentar

Let me know if you have comments, suggestions,any idea, all for the purpose of improving this site.
Thank you for sharing your opinions with me. I appreciate it a lot.