srijeda, 2. listopada 2013.

Bourjois foundation healthy mix

Potraga za savršenim puderom je, čini se, završila. Jedva sam uspjela pronaći puder koji mi potpuno odgovara. To je Bourjois healthy mix. Puder dolazi u staklenoj ambalaži od 30 ml., s pumpicom.

 
 
 
Moja nijansa je 52 Vanilla.
  • Savršeno se stopi s kožom da je skoro neprimjetan na licu
  •  Za moju normalnu do suhu kožu u potpunosti odgovara,
  •  Ne isušuje, ne naglašava suhe dijelove
  • Lagan, nemam osjećaj žbuke na licu
  • Prekrivanje mu je srednje, što je dovoljno za manje zahtjevnu kožu
  • Miris je lagan, osvježavajuć, voćni


 
 
Dovoljna je jedna pumpica za prekrivanje cijelog lica, meni nekad i malo previše, jer nanosim puder u tankom sloju. Nanosim ga prstima, tako mi je najjednostavnije i najbrže.
 
Dobro prekriva crvenilo ili neke manje nepravilnosti, ali mislim da ne bi bio dovoljan za neku zahtjevniju kožu.
 
Piše na puderu da daje kao neki zdravi sjaj, to ne znači da se puder sjaji na licu, jer ja nisam stekla takav dojam, već koža baš izgleda zdravo, njegovano.
 
Sviđa mi se što na licu zaista izgleda kao da nemam puder, a takav je i osjećaj. Jednostavno- savršenstvo.
Ovaj puder preporučujem svima sa normalnom i suhom kožom, a za one s masnom zaista ne znam kako bi odgovarao.

 
Cijena pudera je oko 100 kn (14 €), a zna se naći često i na sniženjima do 30 %.
 
 
 
 
Jeste li probale ovaj puder? Kakvi su dojmovi?
 
 Thank you for reading!

Keep On Smiling & be happy!:)

3 komentara:

Let me know if you have comments, suggestions,any idea, all for the purpose of improving this site.
Thank you for sharing your opinions with me. I appreciate it a lot.